Followers

Tuesday, July 7, 2009

cantik x??!!

salam

saya taw korang mesti kata xcantik background blog saya ni..xpe la,wat masa skang ni saya xkesah cantik ke tak..dah malas la nk cari background yg cantik2..nanti2 la..yang pntg dah ada background baru..huhu..tapi, bleh tahan je background 2..betol x??

3 comments:

Mohd LukMan said...

xle.. cantik ape...serous..tapi byk kaler hijau..ko suke kaler hijau ek??

ko cari kat mane bground cantik2 nih?? aku xjumpe r yg berkenan dihati..hohoho

Miss Q said...

cantik ea??hehe..saje nak sedapkan ati aku ke??huhu..a'a,aku ska warna ijau..
ko klik je kat bhgn atas sblh kiri blog aku yg tulis cutest blog 2..pas2 cari la yang mana bekenan

Mohd LukMan said...

isk ko nih... memang cantik r..sampai ati ckp aku cam2.. aku iklas tau..huhu

weh cam sama je.. aku minat ijau gak n ungu... ungu no 1 aku minat, pas2 hijau no2.. memang minat r 2 2 warna tu..cantik..hehe

stay xde yg berkenan r.. tlg cadangkan satu..hik2