Followers

Tuesday, February 15, 2011

Monolog



kte rindu awak la...
dua tiga menjak ni asyik ingat awak je...
bila tgk benda yg sweet2 je mst igt awak even awk xde la sweet sgt pn...=p
aish...nape ye...
xsuka la asyik ingat kat awak je tp xleh nak buat apa...
kte nak msg awak tp ego kte tggi sgt...
kalo bukan awak yg msg kte mst kte xkan msg awak...
kte cuba nak kurangkan ego ni...
tapi kte buntu...!!!

7 comments:

teddygirl49 said...

ehem...eh2..penyakit yg sama bila ego kita tggi.hehehe..mesej je la yang oii...antar short mesej je dulu...mcm gmbar emoticon tgh senyum ke...bajet cm salah antar je la dulu...kalau masing2 x mula xde sapa yg taw..hehehe

Quzie Fathihah said...

wah, tin mcm pernah buat je...hehehe...ok2, nnt aku try

lea said...

ceh...fatin
macam penah wat cmtu je...haha

Saiful said...

siapakah itu???

Quzie Fathihah said...

saiful: hahahaha=)...sesape la=p

Saiful said...

hahaha kantoi anda rindu sayee

Quzie Fathihah said...

haip!!!anda mmg sorang yg prasan...hahahhaa