Followers

Monday, March 16, 2009

berubah???!!!

ya..saya ingin berubah..
mesti korang pelik kan..
apa yang saya nak berubah..
perasan tak??
tak perasan ke???
biar betol..
anda tak perasan ke??
tak apa la saya bagitau..
sebenarnya saya dah tak guna 'aku' lagi..hehe
rasa macam kasar je..
tapi saya lebih suka guna 'aku'..
rasa macam lagi rapat dengan anda..hihi
tapi tak apalah..
saya cuba untuk terus menggunakan 'saya' sebagai ganti diri..
wah..macam belajar tatabahasa..
hehee..
apa salahnya..
anda mesti dah lama tak belajar tatabahasa kan???
ada lagi perubahan..
saya rasa anda tahu apa dia..
saya tak gunakan singkatan..
ni pun satu perubahan..
tapi agak susah jugak nak taip penuh sebab saya dah terbiasa guna singkatan je..
tak apa..
saya cuba...again..hihi
ni pun lepas kena tegur dengan kawan..heee..
tapi mungkin anda akan jumpa juga p'kataan singkatan..
i'm not perfect..

5 comments:

DarkArtz said...

kena tegur???'
siapalah yang tegur tu..........

quzie fathihah said...

kura2 dlm perahu..
pura2 xtaw plak..huh
tp xtaw sampai bila boleh tahan ni..
hihi

DarkArtz said...

kau boleh tahan punya la........
dalam banyak-banyak blog, blog yang ada ganti nama diri 'saya' itulah yang sedap..........
kalau kau tak percaya, cuba cari..........

lea said...

bagi aku..
kalo ko selesa nak gune aku...go on la Quzie
ni blog ko..
ko punyer suke la...
hehe
tapi..
terserah padamu..
kata erra fazira...
hik3

quzie fathihah said...

darkazt..
ko puji aku ke..
hehe..
tq2..