Followers

Thursday, March 26, 2009

arggghhhh...

salam..
kalau la boleh menjerit kuat2...
hmmm..
tension dengan CA arini...
analytical chemistry...
kenapa la saya blur je tadi...
nak kata soalan susah..
tak pun..
soalan direct je..
tp nak buat cam mana kan..
boleh plak saya blur time CA td..
hmmm..
ntah berapa la saya dapat untuk CA kali ni..
hope ok..
dah la..
malas nak cerita pasal CA td..
exam dah dekat..
nak study smart untuk exam ni..
nak buat betol2..
doakan saya..
jadual exam kali ni memang mantap seyh..
saya ada 3 paper berturut2..
famacologi,pathology dengan biostat..
dah la paper2 ni agak susah.. (bukan agak tp memang giler punye susah)
tensionnya..
ahhhh..
lantak la...
yang penting..
saya kena berusaha..
gambate quzie!!!!!
k la..saya nak p common room..
kami ada mock crime scene...
hari ni boleh jadi CSI..
hehe....


p/s: sabtu ni ada hari ko-k.tapi saya mau balik rumah...
nak ponteng ke tak ni???
(*-*) rindu sama family......

No comments: