Followers

Friday, August 7, 2009

H1N1??!!

salam..
sekarang ni 1malaysia tgh kecoh psl h1n1..kat kampus kesihatan ni pun dah ada yg kena..betol ke???ntah la mcm2 versi cerita yang ada..ari rabu ari2 kami diberi mask sbb ada student yg disyaki h1n1..bila dah dpt 2 mmg terus pakai la sampai abes klas ari2..tapi esoknya aku dah xpakai..kenapakah???jawapannya biar aku simpan je..hehe
kamis malam kami warga kerja HTM (hari tautan mesra) nak g dinner..msg2 dah siap melawa..aku pn xterkecuali..hihi..tp pakai bese2 je..jz make up cket2 je..huhu..dh lama tak menggunakan peralatan solekku..nak melepas rindu laa..tapi i x over pn taw..tengah menunggu bas 2 tetibe kengkawan kat murni gtaw hep xbagi kuar sbb h1n1...apakah????
nak wat cmna, akur je la ngan arahan 2..so, kitorg dinner kat kafe murni je..makanan pn smpai lambat..dlm kul 11 gitu..jenuh gak menunggu..tp masa t'luang diisi dengan borak kosong ngan teman2..lagipun bukan selalu leh borak kan..mcm2 cerita yg kuar..hihi..sonok2
makanan bleh tahan sedapnya..dah la besar giler ayam dia..beras plak jenama basmathi..mmg kena ngan harga la..bape yek???urmm..biarlah rahsia..hahaha
sesudah makan, balik bilik..kat bilik wat apa lagi kalo bukan update blog..huhu..tetibe semangat nak mengupdate blog datang..skang dah kul 1.30 am..kul 8 am nnt nak g pantai lak..kami dak forensic ada hari interaksi..ari tuk b'ramah mesra ngan dak2 1st yr..aku pun xkenal lg sape dorg..dan lagi..hajatnya nk conduct senamrobik..haha..bleh ke??segannyaaaa...bagi LEA je la conduct senamrobik..aku ikut dari belakang je..hikhik
k,chow!!

No comments: