Followers

Monday, February 14, 2011

WOW Havoc the BLOG!!!

hari tu tapi ntah bila...


"login FB n nampak la lampu merah kat bhgn atas sblh kiri menyala...lip lap lip lap...owh, ada notification rupanya...teruslah klik nak tengok notification apa la plak...mana la taw kot2 ada orang post rindu sayang kat wall aku kan...ehehe...upanye kawan aku ni, LEA add aku kat group Blogger USMKK...owh, mujur la dia add aku kalo tak mesti aku xtaw wujudnya group ni kat FB...bagus jugak ye ada group ni, nanti bleh la kami sesama bloggers USMKK mengeratkan silaturrahim even aku ni lebih suka jadi silent reader je...tapi tapi aku akan try tinggalkan komen kat blog-blog yang aku singgah nnt ye...hehehe"


ni official logo Kelab Blogger USMKK

Havoc the Blog!!!

ok, ni merupakan satu event yang dianjurkan oleh admin Kelab Blogger USMKK iaitu Fatin Sakura...Aku pun bru je jengah ke blog dia...hehehe...baru berkesempatan...antara syarat2 untuk join event ni ialah:
1) letak tajuk yg ada perkataan 'Havoc', 'the', 'Blog' (done)
2) letak logo Kelab Blogger USMKK (done)
3) semua blog dalam kelab blogger usmkk perlu diterjah (OMG, banyak ni...setakat ni ada 54...take time but i'll try...)
4) buat satu entri pun dh cukup (in progress)
5) bleh update entri sampai dateline (so, aku akan BW sikit-sikit la ye)
6) review pasal blog2 yang diterjah (aku bagi 5 dulu la, cukup syarat...hehehe)
7) dateline adalah pada 28 Feb 2011


PerjaLaNan Hidupku

-->minah ni memang giler nga pink n mulutnye mak oi...potpetpotpet...cemana mulutnye cegitu la tangannya...memang rajin update blog...kekadang mawnye sampai 3,4 entri satu hari...entri nye tu pulak ada yang lawak, bleh kasi aku gelak tapi xde la sampai nak guling2...huhuhu...aku memang slalu g blog minah ni...kira feveret jugak la...dia banyak citer pasal diri dia, kengkawan dia, n pasal kos yang dia amek kat USMKK ni...minah ni student forensik final year...owh, dia ni kosmate aku!!hehehe....nak terjah blog dia???ini linknya---> LEA

[ ♥ Bling-bling~Ropol-ropol ♥ ]

--> haa...yang ni plak bakal doktor...lagi bape bulan je lagi nak jadi doktor...aku pun selalu gak g terjah blog dia...tapi skang ni macam dah kurang je entri...kalo dulu satu hari banyak gak entri yang dia publish...myb dia makin sibuk kot...ye la dh namanya final year kn...blog dia citer pasal banyak benda...pasal diri dia, pengalaman dia posting kat mana-mana wad...paling penting dia memang minat giler dengan mamat korea...agak-agaknye, bakal suami dia ada iras2 org korea kot...hehehe...betol tak kak sol??owh, nk ke blognye sila klik sini--->Kak Sol


CoOL?

-->blog ni bagi aku mantap okey...sebab aku suka gaya penulisan blogger ni...ayat-ayat dia tu tersusun n cantik...agak-agak dia ada amek sastera ke dulu??huhu...selain pandai mengolah ayat cantik2, dia jugak pandai melukis...cantik lukisannya...juga seorang yang kreatif...mungkin banyak dugaan yang dia tempuh dalam hidup ni tapi aku taw dia seorang yang tabah...harap-harap dia akan sukses dunia akhirat...i'allah...banyak entri blognya yang boleh memotivatekn aku...sebab tu aku suka baca blog dia...ini link nye---> Kak Huda



-->seterusnya...ak xdapat copy header dia so aku curik je gambar dia...nnt ak g minta izin ye...hehehe...nway, budak tu bukan anak dia...dia belum kawen..tapi dah ada pakwe taw...so, laki gatal kat luaq tu xyah la ngorat dia nnt kena lepuk nga pakwe dia bru taw...hahaha...blogger ni namanya fatin athirah...nak g blog dia korang klik je nama dia tu...aku dah letak link=)


-->last blogger tuk review kali ni...satu-satunye lelaki...urmm...tetiba plak xtaw nak review apa pasal blog ni...act, awal2 dia tulis blog dulu aku ada baca blog dia...tp ntah cemana pastu ak tak BW ke blog dia...rsenye sbb aku xde link dia...tapi xpa, aku dh follow pn blog dia...so, lepas ni bleh la slalu singgah blog ni...dia ni junior aku...eh, apsal ko amek forensik ek??minat ke atau secara tak sengaja dpt kos ni??...hahaha...tetiba la plak nak tnya soklan ni...huhuhu...owh, ni link nye---> MUS


sekian untuk review kali ni...ada masa dan kerajinan aku review lagi blog2 kelab 
blogger USMKK

7 comments:

FurBall said...

aku ambik forensik sbb saje nak isi masa lapang..ahahaha

INFINITY said...

Wahhhh! Terharunya I Quzie. :)
Terima kasih. :)

Quzie Fathihah said...

mus: owh patut la...mesti ko ni da byk masa lapang...huhu

kak hud: sama2..=)

Lea Isnawi said...

amboi kutuk aku..hahaha.

btw, xde lah sampai 3-4 entri satu hari
max dua je...haha

Fatin Athirah said...

owh,ingtkan buat entry pasal aku, bru nak terharu..haha

bru jumpa blog hg quzie, thnks alot.
dan dh follow.

nk join gak ah benda alah tu..huhu

Quzie Fathihah said...

lea: hahaha...kutuk sikit je...hehehe

fatin: join la...nnt wat review sal blog ak lak ek...hahaha

Unknown said...

ops bakal suami ksol muka korea?? rase tak kot..mata dia tak sepet pun..haha..
mr Doc muka melayu je..nak gak cari laki korea..haha

thanx singgah blog ksol..agak sibuk sekarang..byk tulis tapi letak dlm draft je..huhu