Followers

Friday, February 19, 2010

facebook ooo facebook

sape yang xde FB sila angkat kaki....
ooowww...
nampaknya sume ada FB ye..
bagus2..

act, aku xde idea untuk entri baru..
just terpikir pasal FB je..
almaklum la..
balik je USM ni terus buka FB..
nasib la sekarang ni dah x addicted sgt ngan FB cam dulu..
login FB just utk tgk2 sekali lalu je..
farmville pun dh lma xjenguk..
ntah apa jadi dah dengan kebun aku 2..
sekarang ni tahap kemalasan utk berkebun segala bagai dah berkurang..
bercerita pasal FB ni..
korang rasa banyak kebaikan or keburukan???
bagi aku..
FB ada both..
kebaikan dan keburukan..
depend pada korang je camne nak gunakan FB..
apa kebaikannye??
ini hanya la my opinion je..
korang xyah la titikberatkan sangat ye..
baca je..huhu
selama aku guna FB ni, aku dapat jumpa balik dengan kawan2 aku yang dah lama terpisah..
even bukan face 2 face pn, tp at least kami bleh contact melalui FB ni..
walaupun bukan selalu..
sekadar bertanya khabar pun ok..
sbg tanda kita masih ingat dia pernah dan akan jadi kawan kita sampai bila2..
kat FB ni jugak aku dapat jumpa cikgu2 yang ngajar aku kat sekolah rendah n menengah..
tapi..
aku terpikir gak..
kalo aku add cikgu2 aku..
mesti mereka akan secara tak sengaja jumpa blog aku ni..
yela, dah aku letak alamat blog kat profile, kompem dorang jumpa..
tapi no need 2 worry la sebab blog aku suci murni ok..
haha..kalo ada pun, yg jiwang2 sket je..hiihihi..
2pun xbanyak la..
aku kan minah sempoi..(uwweekkk..yeke??haha..masuk bakul angkat sendiri laa..)
kalo yang selalu ngadap blog aku ni..
ada ke korang jumpa entri aku yang sumpah seranah orang???
ada ke???kalo kutuk sikit 2 ada la kan..hehe
bab kutuk mengutuk pun aku xmention nama sape2 ok..
so, korang xtaw la sapa yang aku kutuk 2 melainkan tuan empunya badan yang dikutuk 2 yang baca...
yang aku perasan selama aku dok berblogging ni..
tiap kali aku nak post entri, aku akan pk dlu baik buruk entri 2..
xsume benda yang berlaku aku cite kat blog ni..
kiranya, setiap entri akan melalui tapisan..(cehh..bajet nak tayang filem je..hikhikhik..)
yela kan, aku xnak sape2 kecik ati ngan entri2 aku..
tapi...
bukan ke blog ni sememangnye tempat untuk meluahkan segala yang terbuku di hati???
agaknya aku kena privatekan blog ni..
nanti senang la kalo aku nak sumpah seranah orang..
xda la sape2 taw kn...
hahaha..
tp xbest la private..
nnt xde orang baca..huhu
ehhhh..
dah lari topik ek..
td bukan aku bercerita pasal FB ke..
hehehe..
biasa la kalo lari topik..
dah itu yang aku terpikir time menaip..
aku melaksanakan apa yang menerawang kat minda aku ni..
back 2 topic..
selain boleh jumpa member2 n cikgu2 kat sekolah dlu..
FB ni jugak kononnye bleh dijadikan sebagai tempat cari jodoh..
yeke???nak try boleh...hikhikhik
ada x sape2 yang jumpa jodoh dia kat FB???
mesti ada kan..
mungkin aku akan mengalami nasib yang sama???
siapa taw aku akan jumpa jodoh kat FB ni...
ceehhhh..berangan r ko minah sempoi..
hahaha..mana la taw kan..
jodoh di tanganNya..
selain itu apa lagi kebaikannye???
byk lg kot..
setakat ni itu aje yang terlintas di pikiranku ini..
keburukannya apa lak??
hurmm..

next entri la..
see ya..
=)

10 comments:

Mohd LukMan said...

fb pun makin lama dah makin borin dah.. huhu

cik pooyuh said...

kak quzie, btoi2...bleh mngeratkan silaturahim...mcm kita la..geng2 baksis...hehehe...

Quzie Fathihah said...

luk: nnt tukar twitter la plak..huhu
pooyuh: eratkn silaturahim n tmpt tuk geng baksis kutuk mengutuk..hahaha

Nadia said...

btol2..fb da borim da...~~ tp still berguna utk jumpa kwn2 lama..blog lagi best!! dapat info+ramai kawan..kuzie, jom join gengblogger!!best!!

MyaFiza said...

x pernah main farmville.
hehe...
guna fb utk berhubung ngn kawan je..

Unknown said...

t0ot t0ot
aqnaim.blogspot.com
:P
hu3

Saiful said...

ooo rupe2nye selalu ktuk sayeee ;p

DarkArtz said...

aku tak pernah pun main mainan dalam fesbuk.........
jemputan aplikasi sampai 25 jemputan semua aku tak tekan accept.........
huhuhu........
selalu main komen je......
itupun takleh tahan gak.......
haduiii.......

Quzie Fathihah said...

miss keroppi: a'a..blog mmg best..huhu..ak da join gengblogger=)

flygurl: try la men farmville..awal2 sonok la tp kna betol2 jaga kebun 2 nnt rugi bla tanaman mati..hehe

anwarnaim: thanx singgah =)

saiful: terasa diri dikutuk nye??haha

darkartz: ko xyah men benda lain la..nnt ketagih lah..cukup la ko jd leader dlm sesi kutuk mengutuk..huhu

Ms. Candy said...

saye x de facebook...
**sedang angkat kaki ni**
hehehe...~