Followers

Friday, January 1, 2010

WELCOME 2010



2010 sudah menjelma..org kata kalo tahun baru mesti la ada azam baru gak..tp xsemestinye kn..pada yg belum tertunai azam tahun lepas,dun worry la..korang masih boleh teruskan azam 2 n pastikan ia tercapai tahun ni..apa azam tahun baru aku kali ni???act azam aku tiap2 tahun lebih kurang je..hhehe..meh aku senaraikan azam aku yg takberapa byk 2:

1. aku nak jadi hambaNya yang lebih baik dr segi akhlak,perbuatan...
2. aku nak jadi anak & kakak yang lebih baik untuk famili aku
3. aku nak jadi kawan & sahabat yang sentiasa memahami
4. aku nak bina & eratkan lagi silaturrahim sesama manusia
5. aku nak bina keyakinan diri supaya perasaan takut & malu aku berkurangan
6. aku nak jadi mahasiswi yang lebih aktif & kreatif
7. aku nak dapatkan pointer yang lebih tinggi dari sem lepas
8. can i change my style??hurm..xpayah la kot..jz improve cket2 je..hehe
9. aku xnak boros belanja..kena save money untuk masa depan =)
10. aku nak amalkan gaya hidup yang sihat..

wah,dah banyak 2..ada yg tertinggal ke??sekarang ni yang 2 je aku bleh fikirkan..tetibe plak aku jadi blur..nanti kalo tetibe aku terfikir yang lain aku tambah lagi..tapi kalo ada azam banyak2 pn susah gak kn..mudah2an dpt dilaksanakan semua azam2 aku 2..

10 comments:

Unknown said...

cn u change your style!! wei....ko g kuliah pakai macam lam gambar tu baru gempak!!! hahahaha!!!!

Quzie Fathihah said...

haha..mmg gempaq kalo g kuliah pkai cm2..nnt kalo org nk cari ak mst xjmpe nye..nmpk mata je..haha

Nadia said...

haha...nnt aku da xtertuka ko n fad...huhuXD

Anonymous said...

wei..nad apsal lak bley tetukar ak ngn quzi..huhuhu...

Nadia said...

haha...2 la..aku slalu tuka ko n quzie..ehee

Quzie Fathihah said...

a'a la nad..pelik la cmna ko bleh ttuka ak nga fadh..jauh beza nye kitorg ni

DarkArtz said...

huiyoooo, mesti dia suka kau gini........

Quzie Fathihah said...

oit..ape mksdmu itu???sape plak dia 2??

Nadia said...

mek....bile nak tuka link blog i kat ur blog 2....kesian die xupdate...heheh miss q...tuka la...tuka la...heheXD

Quzie Fathihah said...

miss keropi..huhu..cmne nk tukar wei..ak xpndai r..hehe..sy bdk bru belaja=)