Followers

Saturday, July 17, 2010

belum punya keBERANIan itu

salam..
korang dah baca entri kat bawah ni??
kat c2 kan ada tips cmna kita sbg pompuan nak mulakan sesuatu p'hubungan...
nampak cam senang je kan tp act susah gak nak praktik...
ke korang pernah buat benda 2??
kalo pernah korang memang berani la..
kalo xsilap aku la kan...
sepanjang hidup aku sekali dua je aku pernah buat...
2pun tip yang first je...
SMS, takpun chat je kat Fb or Gtalk...
kalo langkah yang seterusnya aku mmg xpernah buat lagi...
xberani babe..
maybe perasaan malu begitu menebal dalam diri aku ni..
almaklum la pompuan melayu campur cina bukan yg terakhir katakan...
hahaha...
kalo la aku punya keBERANIan itu, agaknya apa akan jadi??
mesti hidup aku xmacam sekarang...
yela kan, kalo ada je laki yang aku suka...
terus aku apply semua tips yang ada 2...
mana taw kalo terlekat sorang dua...
hehehe...

tapi aku kira dengan hidup aku sekarang ni pun dah cukup bagus...
alhamdulillah dengan apa yang aku ada...
aku punya keluarga yang sangat cintakan aku..
aku punya sanak saudara yang sangat kasihkan aku..
aku punya teman teman yang setia dengan aku..
aku punya sahabat yang sentiasa bersama aku..
aku punya kawan kawan yang mampu berkongsi cerita..
dan yang penting...
aku punya Dia dan rasul yang sangat aku cintai..
aku punya agama dan pegangan yang mampu mendamaikan jiwa aku dan membimbing aku.. 
Ya Tuhan, aku bersyukur dengan segala nikmat kurniaanMu..
(*-*)




1 comment:

Lea Isnawi said...

aku pun bersyukur dgn diri aku ni
xpe quzie...
belum sapai jodoh lagi
hahaha