Followers

Saturday, March 23, 2013

Alone at office on the lovely Saturday

It almost 12.45noon, and im getting a headache but my work almost done...yippie!!..haha..yes, im working on saturday!!suddenly terasa kerajinan untuk datang kerja di hujung minggu muncul and taddaa, here i am =))actually, i felt like kalau i stay at home pun bukan ada buat pape pun...aktiviti hujung minggu just masak, makan, tonton tv, tido je..it's quite boring okay..so why not, today i came to office at least i boleh siapkan kerja kan..opppsss, ter 'I' la plak kan...hahaha..*_^

Actually, i nak show off beberapa keping gambar kat blog ni...huhu...dulu i pernah post gambar-gambar i yang ntah pape, gambar tiga suku...haha..i just used my webcam, no 360 application okey...ooohhh, im waiting for my galaxy note 2!!bila la nak sampai ke tangan ye...hurmm..

the 'ayu pose'

wonder how i'll look with lesung pipit....??


doesn't matter, mata sepet already suits me..kan kan=p

give me penampar manjee plezz =p

Jumpa lagi!!


No comments: