Followers

Monday, March 4, 2013

Mari mengira bersama

Peringatan: Ini hanyalah entri pemanas (warm up) di tengahari.

Kan dah kata, kerajinan meng-update blog sudah ke laut. Tapi kita gagahkan kudrat yang ada ni untuk pastikan blog ni terusik juga walaupun tidak sekerap mana. (huhu) 

Yang sebenarnya aku nak ajak korang mengira bersama-sama..haaa...kira apa agaknye ye??...hehe...meh kita kira berapa hari lagi perlu ditempuh sebelum aku mencapai usia 25 tahun..perggghhh, its 25 weh..menurut pengiraan aku ada dalam 47 hari lagi menuju ke usia itu...kejap je pejam celik pejam celik dah nak masuh suku abad dah umur aku ni..alhamdulillah, masih dikurniakan peluang untuk terus bernafas, dikurniakan kesihatan yang baik, rezeki yang tak putus-putus, famili yang sentiasa memahami, kawan-kawan yang menjadi peneman tika dirantauan ni dan alhamdulillah, dicintai dan disayangi oleh kekasih hati (*-*), insyaAllah bakal jadi peneman hidup aku sampai bila-bila (doakan kami)..

up gambar sekeping almaklum la kan dah lama tak menempek kat blog ni~~

No comments: