Followers

Friday, November 22, 2013

Teraniayakah aku??


Haha...tajuk hangat ke!! =p

Aku tak kisah kalau kau nak bangga diri ke, nak heboh satu malaysia ke pasal effort yang kau buat tu tapi tak payah la sampai nak memperlekehkan orang. 

"Alaa, suggestion je....." Dengar ayat ni aku rasa cam @#$^&&%&* tapi mujur lah aku ni jenis buat tak tahu je. Tapi dalam buat tak tahu pun sakit hati oiiii. Kena macam ni depan orang ramai siapa la tak sentap kan. Dah banyak kali kena macam ni, harap2 la aku masih boleh bersabar lagi dan lagi. 

Aku tak cerita pun kat tunang aku pasal ni sebab nanti mesti dia akan cakap "Tu la, dulu bukan main bangga ada kawan macam ni, tapi tengoklah apa dia buat kat awak sekarang".....Haha...aku dah banyak kali kena macam ni dengan tunang aku. Yela, bila aku jumpa kawan yang buat baik dengan aku mesti aku akan appreciate dia and cerita pasal dia kat tunang aku. Tapi bila kawan tu buat hal, pasti tunang aku bagi ayat tu kat aku. So, kali ni kita diam-diam je dengan harapan tunang aku tak baca blog ni.




No comments: