Followers

Friday, October 4, 2013

Side Income

Side income atau bahasa melayu pendapatan sampingan.

Bismillah..

Pada yang friend dengan aku kat facebook mesti korang dah naik muak tengok aku dok asyik promote barang kan..hehe..i'm not sorry for that.. biasalah bila nak jual barang/produk kena lah promote so that orang boleh tahu kan..

Aku memang ada kerja tetap sekarang ni tapi untuk dapatkan pendapatan sampingan kena la buat something kan..so aku pilih untuk terlibat dalam bisnes online..Alhamdulillah, setakat ni bisnes pun ok even belum lagi cecah pendapatan RM1k sebulan..i'll work for it..moga quzie dimurahkan rezeki dan bisnes berjalan lancar...amin

Aku rasa dah sampai masa untuk aku mulakan promosi dekat blog pulak kan walaupun blog ni selalu diabaikan..ye la, mana satu nak buat kerja makan gaji ni, and buat bisnes online plak kan..so, aku akan try cari masa untuk update kat blog ni even just promote barang jualan kan...hehe...

Sekarang dah masuk Oktober dah pun..weh, apasal cepat sangat masa berlalu..next bulan November pastu Disember pastu Januari 2014!!ada event besar tahun 2014 nnt..insyaAllah..

Sebelum undur diri, korang boleh LIKE Aqzie Shoppe kat FB ni untuk dapatkan update pasal barang/produk jualan aku..dan jugak boleh add Quzie Fathihah kat FB. TQ for ur support=)

saje crop gambar org sebelah xnak dia pemes kat sini ;D

No comments: