Followers

Friday, April 23, 2010

moga majlis berjalan dengan lancar

cincin telah dibeli...emas putih bertahtakan berlian...harganya berpatutan,tidak la terlampau mahal nanti kendurinya xleh wat besar-besaran...yela, kalo duet bnyak gna utk bnda lain, bila kenduri ko nak makan apa???xkan nasi ikan masin je kan...mesti la nak sekurang kurangnya nasi minyak lauk ayam pedas acar masak buah tembikai air sirap macam bese....xdanye kenduri nak sedia air jus bagai...ingat kenduri anak raja ke...papepn majlis telah ditetapkan tarikhnya..moga dapat dilangsungkan dengan jayanya...kita hanya merancang DIA yang menentukan...


TARIKH : 11 JUN 2010 
MASA : 10.00 AM hingga 6.00 PM
TEMPAT : KG TELEKONG, KUALA KRAI, KEL.
TEMA : PUTIH PURPLE@UNGU


5 comments:

DarkArtz said...

akak kau kawin??
yang mana satu??

Mohd LukMan said...

eh saje tya kat klate nih kan wlaupun umah pgantin pompuan, pihak pompuan kne tgungung ek?? klu kat kwasan kami pihak laki perlu tgung blanja kawin tuk dia sendiri n untuk pihak pompuan.. ngan kata len phak pompun xkluarkan duit pun tuk kenduri dia cuma nak tmbah2 sket je.. hoho

g satu keduri sape?? ko ke?? hoho nak kte kkak or abg ko sulung

Quzie Fathihah said...

darkartz: aku anak sulung la...sepupu ak yg kawin...kami sebaya...jodoh dia smpai dlu...huhu

lukman: ak xpasti la luk...xpnh la plak tnya mak nga makcik ak...nnt balik ni ak tnya..hehe

ni kenduri sepupu ak...ak lambat lg la..blaja pn xabes lg..hehe

MiR said...

klu pegi kna pkai mask x?

huhu..wat entri cm ko nk kawen je.ish2...

Quzie Fathihah said...

wakaka..kalo ko nak tunjuk sgt mask ko 2, pakai je la...

eleh...mcm ak gatal sgt nak kahwin...blaja bia abes dlu bru pk psl kahwin...duet pn xde...