Followers

Thursday, September 17, 2009

Sudah bersedia untuk pulang =)

ni gmbr time raya thn lepas..baju kurung warna 'carrot susu'

yupt..

aku sudah bersedia untuk pulang..

pulang berhari raya..

xsabar menunggu petang menjelma..

kali ni abah aku dah janji nk datang amek..

nasib baik la..

mulanya aku nk balik naik bas je..

tp bila pk blk..

ari kamis kompem ramai giler org..

yela..

budak2 skolah pun cuti raya gak..

mesti berebut naik bas nnt..

xsukeeeee...

yg plg aku sure..

mmg kena b'diri la dlm bas 2 nnt..

korg bayangkn..

2jam dalam bas korg kena berdiri..

fuh..

mmg memenatkan..

tambah2 bulan pose ni..

dah la dlm bas 2 nnt macam sardin..

mmg dashyat..

sbb 2 skang ni ak xsuke balik ngan bas..

kalo nk blk ngan bas pn, kena pastikan ari yg nk balik 2 xsama ngan dak2 skolah blk..

ish..

xmaw la aku berhimpit dlm bas 2..

menyesakkn nafas je~~


barang2 aku dah kemas..

bgn tido td terus kemas..

takut nnt xsmpt..

coz kul 2 aku ada meeting tropika..

nk bncg psl assgnmnt..

smlm research method, ari ni plak tropika..

huh..

ni la student life..

mcm2 keje yg menanti..

kalo x CA, assignmnt..

kalo x assgnmnt, lab report..

kalo xda benda2 ni..

bukan student la 2..

huhu~~



No comments: