Followers

Tuesday, March 9, 2010

perasaan itu datang lagi..


bukan aku tak suka ia bertandang,
tapi ia menyesakkan jiwa raga,
ia membuatkan aku tak senang duduk,
ia membuatkan aku sentiasa merindu,
ia membuatkan aku mengharapkan sesuatu,
sesuatu yang belom tentu aku mampu capai buat masa ini,

aku perlukan kekuatan,
bukan untuk menghalang ia dari bertandang,
tapi untuk mengawalnya,
agar tidak terus menerus menyesakkan jiwa raga,
mungkin suatu hari nanti,
akan ada penyelesaian pada harapan itu.



cinta,
perlukah aku padanya??
mampukah aku gapai??
fahamkah aku apa itu cinta??
adakah cinta untuk aku??
bersediakah aku untuk menerima cinta??
entah...
jawapannya belom kutemu...

4 comments:

Unknown said...

ehem2...
sdang d lamun cnta ke ne...hihi

lumut said...

cinta bukan saja yang indah2..
cinta itu ada bahagian peritnya.
berani dekati cinta..
bermaknan kita sudah bersedia menempuhi segalanya.bersedialah.
salam kenal.=)

Quzie Fathihah said...

lumut,
thanx sudi singgah ke blog yg xseberapa ni..
xsgka kamu smpai ke sini..
slama ni sy jd silent reader kamu je..
salam kenal..
=)

eNaSaN said...

cheNta byk perlUkan peNgorbanan...:-P


salam singgah.......