Followers

Friday, April 3, 2009

hari kriminalistik??!!!



salam..


sememangnya hari ni boleh dipanggil criminalistic day...

nak taw kenapa???

sebab, semua kerja yang saya buat hari ni ber

kaitan dengan criminalistic..

pagi tadi, saya ada CA criminalistic..

start kul 9 sampai 10 lebih..

sepatutnya CA sampai kul 10 je tap Dr bagi kami lebih masa untuk jawab soalan CA..

kalo diikutkan ada 6 soalan je and satu soalan 10 markah..

maknanya 60 minit je tuk CA ni..

tapi untuk CA hari ni..

1 soalan saya ambil masa lebih kurang 15 minit tuk jawab..

lama kan..tp saya dah taw Dr akan extend masa CA..

so..

banyak la saya boleh mengarut dalam CA tadi..hihihi

dah...

tutup cerita pasal CA....

yang happy nye...

hari ni saya berjaya siapkan assignment tyre mark dan lab report criminal psl photography...

memang saya bersemangat buat 2 kerja tu hari ni..

ye la..

kalo dah siap semua asgmnt, boleh la start study untuk exam..

kat atas 2 saya ada letak gambar pasal tyre mark 2..

saja nak tunjuk bukti..

bukan riak ek..peace!!!!(*-*)

lama jugak nak siapkan tyre mark 2..

tapi xpe..

asal dapat siapkan hari ni kira ok la 2...


p/s: thanx pada aza..aku guna lab report ko sbg rujukan..kalo x aku memang xde idea lgsg nak buat lab report photography..

4 comments:

Mohd LukMan said...

oit tye keta sapa ko ambik tu.. penjenayah ek??
huhu

tul cakap ko tu.. aku pun klu xsiap lab report n asgmt xleh nak tumpukan kat study.. dah siap bru leh study... (@_,@)

Libra said...

mana nama aku??? kata nak ltk font 78??? huhu.... takde pun.............

Quzie Fathihah said...

lukman: a'a..2 keta penjenayah..ari2 kan ada kes kat parking ppsk..xtaw ke???hehe

suet kee: xbleh letak font 78 la..2 yg paling besar..kalo nak yg lg besar kena buat sendiri la..hihi

DarkArtz said...

patutnya nama aku kau letak dalam references report tu.........
baru mengancam..........
kikikiki..........