Followers

Monday, March 22, 2010

sehari satu entri....

pergghhhh...
sila jangan percaya tajuk di atas..
jangan dok ingat aku rajin sangat nak mengupdate blog..
tahap kemalasan memang melampau-lampau sekarang ni..
ishh..
apa nak jadi la...
dulu kemain nak berblog segala bagai..
tapi bab nak update nye malas lak..
kan best kalo boleh upah orang tolong taipkan entri..
hurmm..
ada sesapa sudi??
gajinya sangat tak seberapa..
gula-gula sebijik untuk satu entri..
wakaka..
punya la kedekut tuan punya blog ni..
kompem xde orang nak..
eleh..
macam la aku nak upah orang sangat..
bek aku taip sendiri..
baru la namanya tuan punya blog..
kalo x, tidak la blog ni aku punya..
betol x...
huhu..
alamak..
terpanjang la plak entri ni..
k la..
ada masa, eh...bukan2...
kalo ada secebis kerajinan..
akan aku update blog ni..
salam...

notapendektakpanjang: apsal la ak bleh terketaq-ketaq bila jumpa DIA???ish...xsukenye..hilang kemachoan aku..

1 comment: