Followers

Wednesday, February 10, 2010

sila pakai kasut yg sesuai=p

tiap sem mesti korang ada praktikal dalam laboratory/makmal kan..
mesti korang dah sedia maklum tatacara pemakaian dalam makmal..
contohnya..
korang kena pakai lab coat utk protection..
yela..
dalam lab, mostly kita berurusan dengan chemical yang berbahaya..
so, untuk prevent dari sebarang kecederaan kena la pakai lab coat..
selain dari 2,
KASUT
ni pun penting..
lecturer aku selalu menasihati kami dak2 forensic supaya pakai proper shoes dalam lab..
SWS..ini adalah singkatan bagi nama lecturer ktorang
korang (dak2 fc) ingat x apa dia cakap dalam lab ari2..
aku x pay attention sangat..huhu
yang aku taw dia suh pakai kasut yang sesuai untuk masuk lab..
demi nak ikut cakap dia..
n untuk patuhi undang yang dah termaktub 2, so aku beli la sepasang kasut untuk pakai time lab..
tp aku xsure la ikut kriteria yang SWS nak ke x..hehe..
yg penting tertutup..

 
eh..xkan aku ada 4 kaki kot
haha..
act..
kasut aku dan sorang kawan aku ni sejibik sama nya..
memang terkejut bila tengak masing2 pakai kasut yang sama design n color..
kitorang gelak je bila taw kasut ktorg sama..
nak kata beli skali xda plak..
kami beli lain masa lain tarikh..
tapi 1st time pakai adalah dalam waktu yang sama..(cam pening je ayat bm ak ni..)
xkesah la kasut sama ke x..
yang penting pakai proper shoes dalam lab..
dalam lab serologi ari2 aku sempat snap gambar kasut kawan2 aku..
tapi xsemua..
sikit orang je..
maklum la..
time lab, kita kena fokus dengan kerja..
ececece
tp sorry kalo ada yang aku snap tanpa pengetahuan korang..


 
seksi seyh..aku suka kasut ni

 
ni antara contoh kasut yang tertutup sepenuhnya..tp xtaw ikut kriteria SWS ke x..hehe

 
eh..salah upload picture..ni gambar sperm yang aku jumpa dalam semen patient..huhu
kalo yang nak kenal cmne rupa sperm..haa..ni la dia..


 
ni kasut yang 'selebriti' pakai..uhuhu

 
macam2 jenis kasut ada..
bak kata pakcik dlm iklan astro..
macam-macam ada..
hehe

4 comments:

Quzie Fathihah said...

haha..tp xde la seteruk ko..hihi..
(gurau je..jgn marah lak..hehe)

Lea Isnawi said...

eh..eh..kasut asma ade di situ..
wakaka

DarkArtz said...

wei, kasut coklat cair tu cantik le........
mesti tuan empunya nya seorang yang hensem kan???
kikikiki.........

Nadia said...

wah....asma da daring skrg...~