Followers

Tuesday, December 28, 2010

ehem...nak kenal saya ke??

Eh, anda rasa anda kenal saya ke??Atau anda sekadar tahu nama saya apa, tinggal dimana??Ooo, masih ada yang anda tak tahu pasal saya ye??Kalo camtu jom saya perkenalkan diri saya ni ye...(*-*)

Nama ikut surat beranak: Nurul Quzie Fathihah Abd Fatah (sila puji nama ni cantik ye=p)

Nama ikut mukabuku: Quzie Fathihah (saya sgt suka guna nama ni=)

Tarikh lahir: 20 April 1988

Umur : 22thn 8bln (tapi saya slalu perasan muda sbb saya lupa umur saya...kalo org tnya saya selalu cakap umur saya 21...hehehe)

Makanan Kegemaran: Kalo dulu2 saya selalu cakap nasi ayam tapi sekarang xsure la apa makanan kegemaran saya tapi saya memang suka makan ikan keli =o

Minuman Kegemaran: Indocafe (dan susu dutch lady-->sekarang ni sedang gigih minum susu ni tiap2 hari...bila jpa masuk nanti nak tukar pada anlene plak..ehek)

Nombor Telefon: 0179694218 (ni nombor maxis saya yang lama,dah xguna...hakhak)

Status perkahwinan: I'allah akan jadi isteri orang dalam beberapa tahun lagi...ameen ;-)

Taraf pendidikan: Tadika, UPSR, PMR, SPM, Matrikulasi.

Adik beradik: 9 orang (cer teka saya anak kebape..huhu)

*3 perkara yang saya suka:
1. Tengok gambar lelaki hensem
2. Usha mamat hensem
3. Segala yang berkaitan dengan makhluk lelaki yang hensem.
(owh, giler gedik kn...hahaha...yang rasa diri tak hensem jangan risau..kalo dah abes yang hensem saya usha yang xhensem la plak...hakhak..)

3 perkara yang saya suka: (ni yang benar...yang kat atas bukan 100% betol..huhu)
1. Berangan a.k.a berimaginasi (saya memang suka n kuat berangan..masa untuk saya berangan ialah sebelum tido n dalam toilet...haha...apa yang saya angankan??hehe...biarlah rahsia ye=p
2. 

3 perkara yang saya tak suka:
1. Jawab panggilan dari orang yang saya xkenal.
2. Ber'SMS' (siyes, aku bukan jenis yang suka sgt berSMS..kekadang kalo da mood bru la aku ber'SMS'..
3. Orang call or sms bila saya tengah tido...aish=0
 
Ok, setakat ni je la ye pasal saya..cukup la tu..ada masa kita berkenalan lagi..


~Ala, ni sebenarnya menjawab tag dr cik Lea. Sory la lea, amek masa sikit nak jawab tag dr ko ni...huhu...yang penting aku dah jawab ye..~

p/s: kena letak gambar ke??ala, nanti nanti la ye..saya nak g jumpa supervisor tuk FYP..

2 comments:

lea said...

hahaha...terimas kerna sudi jawab

kalo ko nak taw
ko org pertama yang tiru sebijik cm biodata aku..
org laen sume wat laen2...hik3

Quzie Fathihah said...

laa...bleh wat len ke??ak mati2 igt ikut apa yg ko tulis je...tingin nak tambah lg tp malas la plak..jawab yg wajib je...hahaha