Followers

Tuesday, January 21, 2014

HARUM MALAM



Kalo korang selalu dok tengok orang promote Harum Malam, mesti korang tertanya2 apa sebenarnya Harum Malam ni kan. So, meh sini ahkak terangkan. Harum Malam ni merupakan supplemen khusus untuk wanita yang punya masalah bau badan, keputihan dan sebagainya. Kiranya Harum Malam ni produk untuk wanita je la..hehe.Selain bantu masalah2 tu, Harum Malam jugak bole bagi wanita lebih tenaga dan stamina untuk buat aktiviti harian. Almaklum la, untuk wanita terutamanya yang seorang isteri dan ibu memang korang perlukan Harum Malam untuk bagi korang lebih tenaga. Aku yang bujang ni pun perlukan tenaga dan stamina untuk kerja dan buat kerja rumah yang tak seberapa. Kalo yang ada suami dan anak apatah lagi kan. Berdouble stamina yang korang perlukan. Aku salute wanita yang tak pernah mengeluh dengan urusan seharian mereka. Korang memang superwomen la =)




Harum Malam ni sebenarnya banyak kelebihan dia. Antaranya: 

- membantu menyegarkan dan menyihatkan badan
- mencantikkan dan menaikkan seri wajah
- membantu menghilangkan bau badan dan mulut
- melegakan panas badan
- menegangkan payudara
- memulihkan rasa rapat
- mengencang otot kewanitaan
- menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal
- menyihatkan rahim
- mencantikkan payudara agar sihat dan montok

Haa...memang banyak kelebihan Harum Malam ni. Untuk keputihan plak, memang produk ni pilihan terbaik untuk korang atasi masalah keputihan.




Harum Malam ni pun boleh mengeratkan hubungan suami dan isteri. Bila semua masalah bau badan dan keputihan tu dah dapat diatasi, si suami mesti suka kan.. =p

So, jom dapatkan Harum Malam untuk atasi masalah korang. Dah ramai yang cuba dan mereka berpuas hati dengan produk ni. Memang berbaloi!!Korang just spend RM33 je untuk satu botol. Cer tengok testimoni kat bawah ni.






==================================================
BERMINAT??

Boleh terus SMS or Wasap aku kat nombor ni 0189180895.

Harga : 1 botol RM33 (exclude postage)

PROMOSI 3 botol RM100 termasuk cas penghantaran.

=================================================

FB : QUZIE FATHIHAH

ONLINE SHOP : AQZIE SHOPPE

==================================================

No comments: