Followers

Wednesday, December 2, 2009

zaman sekolah

5 Firus / 5 Science..ni gambar lepas abes paper last SPM..tapi ada yang tak termasuk
dalam gambar ni..maybe dorang dah balik

salam..

Korang mesti ingat lagi kan kisah tika masih berada di sekolah..tak kira la sekolah rendah atau menengah..bermacam macam kisah..ada suka dan duka..tapi semua yang berlaku akan sentiasa terpahat dan menjadi kenangan terindah..
Kenapa pulak aku tetiba bercakap pasal kisah zaman sekolah ni??Sebenarnya, kawan aku baru tag aku kat mukabuku..dia baru je upload gambar kami kat sekolah dulu..gambar tak banyak pun..dalam 4 keping je..bila tengok gambar2 tu,nak tergelak pun ada..ye la kan, siapa tak tergelak bila tengok diri sendiri yang skema nak mampos (kitorang punyer group pn namanya Geng Murai Skempus..Skempus 2 singkatan untuk skema nak mampos..hehe)..memang tersengih sorang2 bila tengok gambar tu..nasib baik aku sorang je dalam bilik ni..kalau romate aku ada,ntah apa la yang dia cakap..huhu
Gambar2 tu mengingatkan aku pada kenangan kenangan yang kitorg cipta di zaman persekolahan dulu..memang banyak aktiviti yang ktorang buat..pergi berkelah,merempit,lepak kedai mee sup,tawaf 1 kampung dan banyak lagi la..lagipun dulu kitorg memang rapat..1 kampung kenal kitorang..bukan sebab kitorang budak jahat ye tapi sebab kitorang ni budak baik yang menjaga keamanan kampung..haha..paham2 sendiri la ye..korang layan la gambar2 kitorang zaman sekolah tapi gambar adalah tidak banyak..ada rezeki nanti aku scan & upload gambar zaman sekolah aku..

ni kat depan sekolah..pintu pagar masuk..rasanya masa ni kitorang nak pergi merempit tapi tak pasti mana lokasi merempit tu..huhu..aku memang rapat ngan dorang..sampai sekarang..semua masih lagi belajar di IPT..tiap kali cuti kitorang akan wat reunion kecil-kecilan..lihat la aku yang skema itu..
masa ni pulak aku tak bersama dorang..kalau tak salah lokasinya adalah di Sg Mesek kat kampung aku jugak..tak jauh dari sekolah..yang pergi nye hanya lah lelaki sahaja..yang pompuan tak diajak bersama..tak taw la kenapa kami yang pompuan tak diajak..sampai hati dorang..huh..
perasan tak aku bulatkan gambar mamat pakai baju biru kat tepi sebelah kiri??hehe..ada kisah disebaliknya..biarkan rahsia aje..huhu

haa..kat sebelah aku 2 antara bestpren aku kat sekolah dulu..dia jugak la yang selalu berkepit dengan aku..yang duduk sebelah aku dalam kelas..yang selalu kemana-mana dengan aku..yang selalu bagi aku bonceng motor dia ke sekolah..yang selalu macam-macam la..banyak kisah kami bersama..masih lagi berhubung tapi dah tak rapat macam dulu..aku kat sekolah dulu adalah pengawas w/pn perangai tak ada la sebaik pengawas yang lain..

p/s: sila klik gambar untuk tumbesaran*-*

3 comments:

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

teringt waktu skola dolu2 :)

cj'alhafiz said...

haha...tudung labuh gak tu...

Miss Q said...

iye..dlu tudung labuh sbb kna ikut rule dia..hehe..pengawas kena tnjukkan cth yg bek kn