Followers

Tuesday, April 6, 2010

saya ada banyak idea.....banyak cerita.....

bila saya berjalan ke kelas, kafe, kedai.....
bila saya bersedia untuk tido....
tika berbaring di tilam yg empuk itu.....
bila saya berjauhan dari laptop saya yang masih muda usianya....(laptop baru..hahaha..)
banyak idea datang......
untuk dicalit di blog ini.....
pelbagai perkara yang ingin saya coretkan...
yang ingin saya kongsi bersama anda.....
tapi.....
bila saya on je laptop baru saya.....(xda la baru sgt pn...huhu)
semuanya hilang......
melayang entah kemana.....
meninggalkan empunya otak terkapai-kapai.....
sehingga.....
membuatkan saya hilang arah tujuan.....
lalu....
tiada lah entri baru yang saya calitkan di blog ini....
mungkin.......
saya perlu catitkan segala idea2 yang datang.....
di sebuah buku yang cantik....
buku tiga lima....555.....
mungkin ini akan membantu saya.....
agar blog ini tidak kesunyian.....
tapi....
mampukah saya?????



ahhhh.....




......MALAS.....



alaaa.....



nanti kalo aku ada idea....
kalo aku ada rajin sikit....
haa....
baru la blog ni xsunyi....
hahaha.....


cite terbaru yg mungkin akan dipost di entri akan datang ialah:
1) perihal dinner a.k.a installation night 2010
2) pengakuan berani dari tuan empunya blog tp bukan untuk promote diri...hanya untuk menjelaskan segala kekeliruan yang terjadi
3) kisah ber-breakfast dgn ABC dan kejujuran yang menggelisahkan tuan kedai
4) kisah tuan empunya blog yang sedang mnghitung hari nak jadi tua....umur dh tambah lagi setahun laaa...
5) dan yang terakhir mungkin apa-apa aje yg terlintas di fikiran.... 

No comments: