Followers

Thursday, April 8, 2010

Romate aku maybe dah taw hobi baru aku ni...

Study atas lantai...
Memang xdinafikan ni benda baru yang aku wat di sem ni...
Seperti yg korang taw...
Kalo xtaw, ak bgtaw skang...
Kami kat blog B kan dapat perabot (meja study, almari besar + cermin, katil) baru...
Memang suka bila dapat perabot baru...
Tapi yang xsyok nya, meja study tersangat la kecik...
Muat2 je untuk letak laptop...
Sebab tu la aku suka study atas lantai dengan bermejakan katil...
Lagi banyak ruang yang boleh aku guna...
Lagipun, bila study ni aku suka sepahkan nota2...
Tapi lepas abes study aku kemaskan balik...
Kalo x, mesti tempat study aku pun jadi macam DIA..
Kalo nak taw sape dia, klik je kat situ...
Korg tgk la camna meja study dia bila time nak ca, exam, etc...
Tapi nasib la aku bukan macam dia...
Huhuhu...
Owh...
Tujuan entri ni sebenarnya just nak gtaw romate aku mungkin dh taw kalo aku dah duduk atas lantai tu, maksudnya aku nak study and ada CA...esoknya...study last minute katakan...
Lagipun, aku ni jarang duduk atas lantai sebab aku mana la rajin sangat study2 ni...
Esok CA, malam ni baru study...
Kata nak berubah, xmaw study last minute..
Tapi, paham2 je la..
Sekarang ni banyak kerja..
Xabes2 ngan lab report...
Kalo xwat lab report, aku layan muvee..
Haish...2 je kejenya...
Exam dah dekat...
Lagi bape hari...
Kena struggle...
CHAIYOK!!!
Owwhhh...
Terlupa lak...
Saya maw abeskan nota dentistry...
Esok saya ada CA...
Hehehe...
K, chow dlu...
Salam (*-*)

gambar curi dr fadhli..
suka tengok dia..
hihihi..




3 comments:

Alexis Siik Fung said...

hehe, saya pun suka bila dr fadhli buat lawak..:p

Lea Isnawi said...

auww....

ko curi snap pic dr.fadhli...

ngeh3

syazwansamar said...

wow~