Followers

Wednesday, May 26, 2010

apa itu cekap???

korang boleh baca ke kalo aku menaip entri ni tanpa menggunakan sebarang noktah koma titik tulisan semata-mata kenapa aku wat macam ni saje je sebab aku ada jumpa blogger yang entri nya memerlukan nafas yang panjang untuk menghabiskan pembacaan ayat-ayatnya itu kadang-kadang memang susah gak nak baca sebab kita xtaw bila masa nak berenti baca and at certain time kita xtaw ayat tu ayat penyataan or soalan sebab dia xde letak penanda kat ayat-ayat dia so kita kena baca berulang kali utk taw jenis ayat yang digunakannya itu....owh...saya dapat A1 utk BM time spm ari2...

hahaha...mesti korang meluat kan...aku pun kadang-kadang malas nak baca entri dia yang panjang2 tp disebabkan blog dia 2 best gak la....bleh tahan la....so aku still follow blog dia...entri dia pn kadang-kadang boleh menghiburkan hati...siapa dia???xperlu la aku gtaw sape...

eh, apa kena tajuk entri ngan citenye...mmg xde kena mengena...=)))

No comments: