Followers

Tuesday, May 4, 2010

perihal kerja ku

tajuk macam ada kerja yg bagus...padahal kerja aku biasa aje...sempena cuti pnjg ni, aku decide nak kerja..sebelum ni aku mmg xpnh kerja lagi...biasa kalo cuti aku dok umah je...tolong mak kat rumah...tp cuti kali ni aku teringin la plak nak kerja...kerja ni pn mak aku yang carikn...kerja dia senang je...datang kerja kul 11 am, balik dlm kul 7pm...kerja aku ni mcm.....mcm mana nak gtaw ye...tmpt aku kerja ni milik cikgu sekolah rendah aku...kedai ni bleh dikira kedai serbaguna...ada mcm2 kemudahan kat sini...boleh layari internet...ada jual wafer,aiskrim, jagung manis n etc...ada gak jual alat2 tulis...xlma lg kitorg akan mula jual ABC...disebabkan ada internet la aku suka kerja kat sini...hehehe...ble online tanpa sbrg bayaran...hakhak...suka2=))

sekarang pn aku mula taw mcm mana nak wat wafer...sblm ni taw beli n makan je...senang je cara nak wat dia...huhu...kalo korang pn msti cepat je dpt blajar cmna nak buat wafer..

gaji dia plak aku xkesah bape...yg pntg berbaloi...ye la...drpd duduk kat umah xwat pape...makan tido je...baik aku kerja kn..dpt la gak income...gaji 2 nnt aku nak gna utk bli barang2 nak g praktikal nnt...nak harapkn JPA, mybe lambat kot duit masuk...so, bleh la gna duit gaji 2 smntara tggu JPA masuk...xyah nak mintak dr mak ayah..

k la, smpai sini je ye..hingga ketemu lagi=))


p/s:tenet sgt laju...aku tgh mendownload adamaya...best gak cite 2...

No comments: