Followers

Wednesday, May 5, 2010

P.E.N.A.T

siyes aku penat gler arini...
sorg2 jaga kedai...
partner aku amek cuti...
dia p kelas memandu..
dah la ramai gler org arini...
x menang tangan aku...
kelam kabut jadinya...
nasib baik la cikgu aka majikan aku ada...
dia pn tolong skali...
kalo x, tak taw la apa jadi...
arini dah start jual ABC (air batu campur)...
sambutan menggalakkan...
aku xtaw sedap ke tak ABC 2...
aku main letak je 'rempah ratus' dia...
risau gak kalo terlebih manis ke...
terkurang manis ke...
xde rasa ke...
huhu...
setakat ni bila aku tanya dorang ok ke tak...
dorang cakap dah ok...
sedap je...
hehehe...
tp xtaw la kalo dorg sekadar nak amek hati...
tp kalo xsedap mesti dorang ckp xsedap kn..
huhuhu...
k la,
chow..
nak sambung keje..
nak p kemas barang..
jap lg nak balik..
(*-*)

No comments: