Followers

Monday, June 7, 2010

I Heart U la SHAHIR


wah...tetiba ko aku t'heart kat si shahir ni...hahaha...kelakar pn ada wei....dlu tme mula2 aku tgk mamat ni kat af langsung aku xsuke dia...siap kutuk2 lg wei...pas2 aku t'tengok la konsert af minggu ke 9...ble dgr dia nyanyi lagu "tamaly maak"...mak oi...terus t'jatuh hati pada suaranya...t'hibur aku tgk dia perform lagu 2...start dr hari 2 ada la cket2 perasaan suka 2 kat dia...tp aku wat dek je la...mls nk layan perasaan 2...haha...alih2 semalam aku tgk la diari shahir...siaran ulangan...almaklum la astro mmg femes ngan siaran ulangannya...bila tgk dia dlm diari 2, ttbe makin suka lak aku kat dia...yela, i ni solo lg adik adik kakak kakak makcik makcik (saje nak suh heboh 1 kampung) so xsalah la kalo i nak heart si shahir ni kn...lgpn dia blom jd laki org lg kn...hakhak (bajet la si shahir nk pndg diriku yg xsbrap ni...i mmg merendah diri u...hihi)...single dia kebahagian dalam perpisahan dh jd lagu feveret aku skang...bleh tahan lagu 2...

aish...gugur jantungku tatkala melihat matamu yg mengasyikan itu...

haha...geli geleman aku ble baca caption gambar kat atas ni...xsangka ada bakat gak wat ayat2 cam2...mamat ni mmg macho kn...i suke la tgk dia...kalo la dia dpn mata, kompem xberkelip aku pandang dia...huhu





1 comment:

Rina Rossoneri said...

hahahaha mmg dia hensem..