Followers

Monday, June 21, 2010

melawat kawan di ICU husm

salam...
khamis lepas (17/6/2010) aku dan kawan2 p ke husm untuk melawat kawan kami yang berada di sana..Nik Adnan Nik Harun, student USM penang...dia terlibat dalam kemalangan dan berada dalam keadaan koma sekarang...tika aku menaip entri ni aku xpasti samada dia dah sedar atau belom...harap2 dia akan beransur sembuh...kawan2, sama2 la kita doakan kesejahteraannya...

 gambar beliau ketika reunion thn lps

aku dapat berita tentang xcident tu hari isnin...2pun kawan aku yang gtaw...mulanya kami plan nak g melawat dia hari rabu tapi xde kenderaan nak p sne...so, kami tunda hari khamis...alhamdulillah, tercapai gak hasrat nak g tengok dia kat sane...sedih melihat keadaan dia...bahagian kepala yang teruk...kata doktor tempurung kepalanya retak...tp doktor blom dapat bedah dia lagi coz suhu badannya tinggi...dia demam jadi doktor nak tunggu demamnya kebah sblm operate..waktu kami sampai kat sna, emaknya yang setia menunggu dan menjaganya...ayahnya xdapat berada disampingnya coz ayahnya xberapa sihat, kena strok...kesian mengenangkan emaknya...suami kena strok and anak plak xcident...kami hanya dapat hulurkan sedikit semangat agar emaknya tabah dengan dugaan Tuhan...

No comments: