Followers

Sunday, June 20, 2010

_WEDDING_

salam...wedding beb...tapi bukan majlis aku ye...ni perkahwinan sepupu aku sebelah ayah aku...wpn dh hampir seminggu berlalu, tp skang bru tergerak tangan aku ni utk taip entri pasal ni...meh aku citekan sikit psl sepupu aku ni...umur dia sebaya aku...ktorg mmg rapat tme kecik2 dlu...ble dh besar ni rapat gak tp xserapat time budak2 dlu...dlu ktorg selalu makan sama2, lepak sama, tido sekatil....tiap kali ujung minggu aku akan lepak umah dia...mmg tmpt feveret dlu...

sekarang dia dah jadi bini org...macam xcaya je dia dh kahwin...tp realiti itu betul...terima je la...huhu...dia merupakan cucu nenek sblh ayah aku yang pertama kahwin...so, mmg meriah la majlis tu...kelam kabut pn ada sbb ni 1st time uruskan majlis kahwin...aku tlg sikit2 je...just uruskan psl hantaran ngan 'sisa'....sisa ni merupakan cenderahati yang kita bg kat org yang datang ke majlis...aku pn bru taw org kelantan pggl bnda 2 sisa...korg plak pggl apa ye???....

bab hantaran utk majlis akad nikah and hantar menantu aku tolong decorate...ceh...bajet pndai la kan...tp at least ada la gak bakat nak menghias-hias ni...enak di pandangan mata la hantaran yang aku buat tu tp still xleh kalahkan yang pro...huhu...kna blaja lagi...seronok gak dapat hias-menghias ni...hehe..

ok la, mls nak taip panjang2...nanti korang meluat lak ngan entri aku ni...juz enjoy the pictures k...


pengantin lelaki...get ready untuk akad nikah...mlm tu ada 2 orang pengantin nak dinikahkan...so, kna ikut turn la...


pengantin perempuan...sedang menunggu pengantin lelaki...kami sampai awal...(lupa lak nak gtau sepupu aku tu pompuan)


"aku terima nikahnya dengan mas kahwin yang tersebut..."
pendek je kan...
tp byk kali gak xjadi...
pengantin nerves wei...

 iklan jap...muka kami yang xseberapa pn harus ditayang...haha

 d next day...majlis perkahwinan...temanye putih purple

hantaran pihak perempuan....11 dulang semuanya...
ni lah yang kami panggil sisa...untuk diberikan pada para tetamu...

makanan untuk acara makan beradat...

bergambar bersama pengantin...cantikkan pengantin...aku heart gler baju yg pengantin 2 pakai...cantik wei...


No comments: