Followers

Tuesday, September 21, 2010

CeritaRaya

Assalamualaikum....


Apa khabar kengkawan??harap2 semua sihat ye...ke ada yg demam raya....mak oi xkan la beraya sakan sampai demam...huhu....eh, korang mesti awal2 lagi dah update cerita raya kan...aku tengok mostly semua blogger (yg ak singgah time blogwalking) dah update ceritaraya memasing...semangat yok korang...siap tayang baju raya lagi kat blog yer....tapi xpe baju raya korang semua cantik2...suka aku nengok....kalo tuan cantik/ensem tambah nga baju raya plus eksesori segala bagai, mmg marvelos la mata aku tengok korang...bagi aku korang semua bergaya la raya ni...baju pun cantik/smart...muka lak berseri2 bak raja sehari....hahaha


Hari ni dah masuk 12 syawal ye kawan2...ish lupa la aku...maklum la, aku beraya paling maximum 3 hari je...hari lain mood beraya aku dah kureng...xmacam korang kan...mesti mood raya korang berminggu-minggu...bagus2...tu la semangat raya yang kita nak....Maaf la pada sesapa yang tunggu aku update ceritaraya (dush, bajet ada yang ternanti-nanti ceritaraya aku kan)....korang paham2 la ye, kat rumah aku xda wireless macam rumah korang...berukband pn dah xda...ntah p bergayut kat mana lak...nak g cari yang baru, aish xkuasa la aku...bek aku membuta dari dok cari berukband baru...bila xda internet kat rumah, paham2 la cemana...terus senyap sunyi je....FB pn aku xleh online...assigment pn xterbuat...yela, mana nak cari info untuk buat assignment...kesudahannya, peram la assigment sampai berkulat...(act, mmg malas nak buat pn, bak kata kawan aku CUTI is CUTI...hahaha)...nasib la bila sampai maktab ni sempat siapkan assingment...buat sekadar yang termampu je...minggu depan kena present...aku dapat rasakan mesti aku kena bantai ngan abang dan kakak polis kat sini time present nanti....adoi, risau gak dok pikir psl ni...tp xpe la, yang tu kita biarkan je...berdoa je la minta2 xteruk kena bantai ngan dorang...huhu


Alamak, aku nak share ceritaraya ngan korang tapi tertaip pasal benda lain lak...harap maaf ye kawan2...apa kata, aku peram dulu ceritaraya aku...banyak kerja lagi xsiap ni....nanti kalo aku taip panjang2, takut xmenyempat nak siapkan kerja aku yang tertangguh 2...hehehe...aku chow dulu la ye..


Nah, satu gambar raya yang terbaik dari aku...hahaha


maaf, bibir yg seksi terpaksa ditutup...hahaha
siyes ada yg kutuk aku pasni..dush!!




p/s : Wah, nampaknya berepisode la ceritaraya aku ni....nantikan episode yang seterusnye ye...if ada la next episode...paham2 la aku bukan rajin nak mengupdate...

No comments: