Followers

Thursday, September 23, 2010

Kenapa orang lain sudah berpunya dan awak masih single??

Cett betol la kan...ni entri untuk diri sendiri ye dan untuk anda yang masih single...motif entri ni sebenarnya..........urm.....apa ye....ah, xleh nak dipikirkan...hehehe...


Soalan ni untuk kamu kamu kamu dan kamu yang masih single...xkira lelaki atau perempuan...mungkin kalo ada yang dah berpunya nak bagi pendapat or pandangan korang dipersilakan...kalo xnak aku publish jawapan dan pandangan korang gtaw, nanti aku xpublish...


Mungkinkah ini antara jawapannya????



  • Terlalu memilih pasangan
  • Sikap ego
  • Xpercaya pada lelaki/perempuan
  • Belum jumpa yang berkenan lagi
  • "Aku pompuan, xkan la aku nak g pikat laki kot...ish, perigi cari timba 2" (masih ingatkah pada entri INI)
  • "Aku pemalu la, nak cakap ngan pompuan pun aku segan"
  • "Asyik kena reject je,bila nak ada makwe/pakwe."
  • "Ntah la, belum terasa nak berteman. Mungkin aku selesa membujang kot"
  • "Tak best la kapel ni, rasa macam kena kongkong je. Hari2 dok tanya wat apa, g mana, jumpa sape. Ish, rimas la macam ni"
  • "Aku suka kat sorang pompuan/laki ni. Dah banyak kali bagi hint yang aku suka dia tapi dia wat derk je. Xkan la xpaham kot"
  • "Aku xboleh lupa ex aku yang dulu la. First love tu. Agaknya sebab tu aku xda pakwe/makwe smpai skang"
  • "Eleh, kalo xda pakwe/makwe pun aku bleh hidup la. Bukannya penting sangat pun"
  • Kalo ada jodoh xlama lagi ada la tu --> usaha itu perlu ye



Dan banyak lagi jawapan lain yang mungkin ada pada kamu...Tidak ada yang ingin hidup membujang selama-lamanya...Tiap manusia punya keinginan untuk berteman, disayangi, menyayangi, dikasihi, mengasihi, dicintai dan menyintai... 

5 comments:

lea said...

jawapan ko yg mana quzie?
hehe

Quzie Fathihah said...

jawapan aku......
yg 1st, no 4, 9 n last....huhuhu
ko???

lea said...

erm tak tahu la..
xjupe lagi jawapnnya..hehe

MiR said...

aku nak bagi jawapan jugak bleh?hehe

Quzie Fathihah said...

bleh2...
huhuhu