Followers

Thursday, May 19, 2011

Perasaan ini harus ditinggalkan...

Assalamualaikum...
Kau sihat ke??
Maaf aku dah lama tak update blog...
Tak perlu aku cipta pelbagai alasan kenapa aku tak update blog..
Sememangnya MALAS adalah punca utama...
Apa mampu aku buat kalau perasaan MALAS menguasai diri...
Tika ini aku rajinkan diri untuk update...
Tak sampai hati melihat blog ini bersawang...
Kata sayang kat blog, so perasaan sayang perlu jugak ditunjukkan...heee=p

Apa yang harus aku ceritakan di sini??
Tiada apa yang menarik...
Cuma kau harus taw yang aku sekarang bukan lagi pelajar di USM terchenta...
Owh, status aku diFB juga harus ditukar...
Buat apa meletakkan status sebagai pelajar sedangkan aku sekarang bukan lagi PELAJAR...
Tapi apakah perlu aku gantikan status itu dengan PENGANGUR??...
Aish, boleh tak aku kembali menjadi pelajar??
Semestinya boleh kan...hehe=)

Banyak benda yang berlingkar di fikiran...
Perancangan sepanjang bergelar penganggur tatkala menantikan kemunculan kerja...
Tak butuh rasanya mahu terus memegang status ini...
Aku harus usaha dan terus usaha mencari kerja...
Ya, ini yang harus aku lakukan...
Aku juga punya idea...
Mahu bukak bisnes...
Buat permulaan mungkin bisnes sekadar kecil-kecilan...
Aku tak punya modal besar tapi akan aku cuba yang termampu...
Mohon agar apa yang dirancang berjalan lancar dan dipermudahkanNya...
Kau doakan aku ye=)

[InsyaAllah, perkembangan aku dari semasa ke semasa akan aku update di sini...
Perasaan MALAS ini perlu aku ditinggalkan...
Blog ini harus terus diBAJA dengan entri baru...]





No comments: