Followers

Tuesday, April 15, 2014

Perasaan gembira itu bila dapat tolong orang

Of course bila kita dapat tolong orang mesti kita gembira kan. Yang aku nak maksudkan kat sini berkaitan dengan produk jualan aku. Alhamdulillah, dah ramai orang yang berjaya atasi masalah dorang. Tak kira lah masalah kulit wajah ke or masalah berat badan. 

Nak dijadikan cerita, tahun lepas makcik aku ada call dan ceritakan pasal masalah kulit wajah anak dia. Dia suruh aku suggestkan produk apa yang sesuai. Aku ni merupakan pengguna SF Beauty dan selama aku guna ni memang jarang sangat masalah kulit wajah yang aku alami. Kalo bab jerawat tu, jarang sangat2. Ada lah seketul dua tapi tu pun time period je dia mai. Tapi jerawat ni mai singgah kejap je. 2, 3 hari lepas tu dia hilang balik. 

Anak makcik aku ni kat muka dia banyak jerawat naik. Dah banyak produk anak dia pakai tapi takda pun yang dapat hilangkan masalah dia. So, aku dengan yakinnya suruh dia try SF Beauty. Memula aku suh dia amek yang trial dulu sebab kalo tak sesuai takda lah membazir sangat kan. Aku suggestkan kat dia set trial SF Beauty Vit E. SF Beauty ada dua set, satu untuk kulit sensitif set Vit C dan untuk kulit normal set Vit E. Disebabkan anak makcik aku just ada masalah jerawat, so aku suruh dia pakai yang set Vit E je. Alhamdulillah, masalah jerawat anak makcik aku ni berjaya diatasi. Sekarang ni kulit dia pun dah cantik. Aku tengok pun jeles dengan dia. Dah la cantik, kulit muka dia flawless sekarang. 


Kalo ada yang berminat untuk try produk ni boleh terus wasap aku 0189180895. InsyaAllah, aku bagi harga yang terbaik untuk korang.

=))

No comments: