Followers

Wednesday, April 16, 2014

Ezy Slim



Okay, produk ni dah ready stok dalam bulan 2 haritu tapi aku lupa nak update. Kat FB je pernah update. Almaklum lah, kekadang kebizian, kemalasan dan kelupaan itu yang buat aku tak update. hehe

Okay, Ezy Slim ni merupakan minuman jus yang dirumus khas dengan khasiat buah delima. Korang mesti kenal buah delima kan. Serius sedap weh buah delima ni. One of my feveret. Seperti yang kita tahu, buah delima ni memang membantu dalam mendapatkan kesihatan yang optimum. Dan sebab itu lah Ezy Slim ni boleh dikatakan antara minuman jus yang terbaik. Ezy Slim 3 in 1 ni bermaksud dengan mengamalkan Ezy Slim dalam pemakanan harian korang, ia akan membantu untuk menurunkan berat badan, melawas (detox) dan mencantikkan kulit. So, kalo consume Ezy Slim ni korang boleh dapat semua tu. Berat badan ideal dan kulit yang cantik. Haa.. Memang berbaloi sangat.



Ezy Slim ni akan meningkatkan kadar metabolisma badan yang mana untuk membakar lemak-lemak yang ada tu. So, bila korang minum jus Ezy Slim ni, korang akan dapat rasa perubahan kat tubuh badan korang tu. Antaranya:

- Badan terasa hangat dan berpeluh. Ini disebabkan aktiviti pembakaran lemak dalam badan tu.

- Melawaskan pembuangan. Ezy SLim ni hanya melawaskan pembuangan tapi takda lah sampai cirit-birit. Sebagai contoh, bila korang minum Ezy Slim ni waktu pagi. Lepas minum korang akan rasa nak membuang sebab dengan cara ni Ezy Slim membantu untuk membuang toksin dalam badan.

- Kerap buang air kecil. Selain berpeluh, lemak juga akan diurai dan disingkirkan melalui air kencing. So, adalah perkara biasa kalo korang kerap buang air bila minum jus Ezy Slim ni.



Dan, untuk mendapatkan kesan yang optimum korang mesti ikut tips-tips ni. Antaranya, amalkan air kosong. Doktor pun memang sarankan kita banyakkan minum air kosong ni. Sekurang-kurangnya ambil 8 gelas air kosong sehari.  Kedua, kawal pemakanan korang. Jangan pulak bila amalkan jus ni korang boleh ingat korang boleh bedal segala jenis makanan. Kalo macam ni, memang takkan dapat kesan optimum la. Bila makan tu, pastikan korang berhenti makan sebelum rasa kenyang atau terlalu kenyang. Jangan makan melampau-lampau sampai sendat perut tu haa. Kuantiti makanan yang diambil harus dijaga ye. Dan tips seterusnya ialah jangan berlapar dan jaga waktu makan anda. Kalo boleh, sarapan jangan tinggal. Busy macam mana sekalipun make sure sarapan tu tetap diambil Jangan pulak sebab nak turun berat badan korang sanggup berlapar. Please, jangan buat macam ni. Kesian kat badan tu. Nanti tak pasal-pasal dapat sakit plak. 

Banyak lagi tips-tips yang ada. Senaman. Rasanye if sekurang-kurangnya buat senaman ringan pun memang akan mempercepatkan kesannya. Ala, aku bagi contoh la. Kat opis korang ada tangga tak. Haa, kalo ada tangga apa kata gunakan tangga tu. Sehari dalam 2, 3 kali turun naik tangga apa salahnya kan. Selain itu banyakkan berjalan. Okay, yang mana suka window shopping or shopping memang bagus. Korang pusing je shopping mall tu sebanyak yang korang nak. Sambil berjalan tu boleh shopping!! Hehe..Kurangkan dan kalo boleh elakkan minuman bergula dan berkafein. Kalo dapat kurangkan dah kira bagus tu. Kurangkan juga karbohidrat dan lebihkan protein. Kalo nak makan nasi, just makan segenggam je. Jangan makan banyak sangat. lebih kan lauk pauk dan sayur. Dan yang paling penting sentiasa positif!!Kekalkan matlamat korang dan usaha ke arah itu. 



Antara kebaikan Ezy SLim:

- Menjadi kenyang 
- Menjadikan waktu makan lebih teratur
- Sesuai untuk yang mempunyai masalah berat badan yang serius
- Membuang toksin dalam badan
- Mencantikkan struktur kulit
- Membaiki hormon
- Mengecutkan jerawat
- Memudarkan jeragat
- Memutihkan kulit
- Mengandungi collagen yang membantu mendapatkan kulit yang sihat dan cantik
- Sesuai untuk lelaki dan perempuan
- Mendapat kelulusan KKM





Harga RM120 sekotak.
Wasap 0189180895 untuk pertanyaan dan pembelian.
TQ
=)





No comments: