Followers

Wednesday, January 13, 2010

zee avi

zee avi..korang pernah dengar tak nama ni???dia ni penyanyi yg berasal dari sarawak..sory,xda masa ak nk cite pnjg2 pasal biodata dia..kalo korang berminat nak taw, bleh klik sini--> ZEE AVI


nape aku beria-ria sangat nak cite pasl dia dlm blog yang aku sayang lah sangat nih?sebab aku memang jatuh cinta ngan dia lagu dia..jantina nya adalah perempuan ok dan aku adalah normal..hihi..cite psl lagu dia, korang pernah dengar lagu kantoi x?2 la lagu dia..tp lagu yang aku paling suka adalah ini:
kalo korang terasa nak dengar lagu2 ni korang klik je kat lagu 2 and download la sndri..bnyk lagi lagu dia tp setakat ni dua lagu ni je yg jd feveret ak..yg len ak xdgr lg..lagu honey bee 2 jd ringtone mesej nset ak n lagu you and me lak jd nada dering nset ak..memang best lagu dia..so,enjoy dgn lagu2nye itu..


p/s: xbest la kan kalo cite psl dia tp xletak gmbr kan..so kat bawah ni gmbar zee avi..kalo nk tgk byk lg gmbr dia,korang google la sndri..




zee avi


notapendektakpanjang: aku homesick wei..esok,xkira apa jd aku nak balik umah gak!!!doakan aku selamat sampai umah(*-*)

1 comment:

Alexis Siik Fung said...

haha, true, i like ZEE AVI too, suara dia best ada sikit mcm yuna..lagu "kantoi' is funny tapi best, tapi my fav is 'let me in'..