Followers

Wednesday, January 6, 2010

jurnal oh jurnal...


gambar tiada kena mengena dgn entri kali ni..huhu

untuk assignment CRIMINOLOGY
tajuk aku adalah
hOw MeDiA aFfEct OuR pErCePtioNs aBouT CrImE
jurnal yang diperlukan adalah sebanyak 8
fuuhhhh
punya lah susah nak cari jurnal2 ini
saat entri ni di tulis, aku dah jumpa 7 jurnal
dah print
tapi aku xyakin dengan satu jurnal ni
so, i need to find another 2 journals
anybody..
please help me
aku dah buntu ni
xtaw mana lagi nak cari baki 2 jurnal tu..
pusing doh pale den nak cari
agaknya..
agak agak korang kan..
urmmm..
ada tak jurnal kat shopping kompleks???
huahuahua
mentang2 la duit JPA dah masuk
kat pale otak ni asyik pikir pasal shopping je..
huhu..
k la..
sekadar nak luahkan kebuntuan yang melanda..
doakan aku jumpa lagi dua jurnal 2..
due date dah dekat..
lagi 18 hari..
tolak 1 hari nak g shopping..heee
tinggal lagi 17 hari..
wah..
xlama dh tu..
wish me a luck
(*-*)

No comments: