Followers

Saturday, February 6, 2010

smilling=)

i'm back..huhu.. (macam ada org kesah je..)
saya telah kembali seperti biasa..
see..
saya xperlukan waktu yang lama untuk keluar dari kesedihan..
cehhh..bajet je..hihi
kesedihan itu masih ada tapi kegembiraan mengatasi segalanya..
saya seronok hidup dengan assigment and lab report yang berlambak (uhhu..tipu je..)
tapi..
saya merasakan saya hidup dengan kehipokritan minggu ini..
senyuman dan gelak tawa saya tidak ikhlas..
maaf..ia berlaku tanpa mampu saya halang..
saya tidak suka menunjukkan kesedihan depan kawan-kawan saya..
oleh itu, saya terpaksa menjadi hipokrit..
saya janji saya akan cuba jauhkan kehipokritan itu dari diri saya..
(*-*)
 
w/pn senyuman saya tak cantik tapi saya akan pastikan ia sentiasa bersama saya
:p

8 comments:

miss keroppi said...

huhuXD selamat kembali quzie...

Anonymous said...

its good that you become your self again...its ok when u become hypocrite to hide your feeling...
there are some feeling that we cannot shared with other easily...
:)
bout that pic tag..your smile its look perfect with you and i like that smile its showed you really happy..
:)
by the way good luck for u then...
go ahead and faced the future bravely and by the saying says never regret what you had done but regret that you don't....

cj'alhafiz said...

yeah!!! tu bukan hipokrit...
tu org cakap....kesedihan dalam gelak tawa. (aku yang cakap)

Mohd LukMan said...

thien panjang komen.. haha
nih baru happy nak bace.. congrat jie

Anonymous said...

nape pulak sedihnyeeeee

Quzie Fathihah said...

lukman: ko telah menyelesaikan misteri ttg anonymous 2..haha..puah aku pk sape la dia..akhirnya ko tlh jawab persoalan itu..hehe..xsangka thien layan blog gak..hihi

miss keroppi said...

xaci ni...thien xlayan pon blog aku..sedeynye..hahaXD

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.