Followers

Monday, October 10, 2011

Day 1

Assalamualaikum...

Okey, seperti yang dijanjikan pagi tadi, malam ni bermulanya hari pertama Misi 30 Hari..Untuk first day ni aku rasa lebih baik aku bagi mukadimah je dulu yakni serba sedikit tentang kelangsungan hidup aku buat masa ni...Yela kan, dah lama tak berkongsi cerita dengan korang kalo hari pertama ni aku terus cerita je mesti korang tertanya-tanya pulak..So untuk tidak menyusahkan korang dan untuk menyenangkan aku tak salah kiranya aku ceritakan serba sedikit dahulu tentang apa yang aku buat masa kini..

Mula mula meh la aku ceritakan tentang karier aku sekarang (mak aih, karier la sangat kan...=P)..Untuk pengetahuan korang aku kan dah tak bergelar pelajar, baru je lepas graduate bulan lepas..Sekarang ni musim aku mencari kerja..Tapi buat masa sekarang aku kerja dekat opis Giant Hypermarket Shah Alam Stadium (kalau free mai la melawat aku kat sini ye) as IT Receiving Clerk..Kerja takde klass sangat tapi aku suka dengan kerja ni sebab banyak main dengan nombor..huhu..Aku kan memang suka nombor..Dah sebulan aku kerja kat sini..Suasana kerja pun boleh tahan..Staf-staf lain pun best..Kalau kat department aku ni kitorang tak ramai pun tapi staf dari department lain suka benor melepak kat opis kitorang..Kiranya opis kitorang ni jadi tempat lepak la jugak..Hehehe...

Cukup pasal karier, so seterusnya nak bercerita pasal apa ye?Hurmmm....percintaan??Hahahahahaaha...Ok maaf, aku gelak dulu la sebab bagi aku buat masa sekarang ni rasanye aku masih single and available..Seriously walaupun dengan umur sekarang ni aku masih belom dapat memikirkan tentang masa hadapan cinta aku...Hahaha, agaknya belum masanya lagi..Kan aku dah tetap umur untuk nikah paling awal pun 25 tahun tapi kalau jodoh dah sampai awak aku terima je...Hekhekhekhek =P

Rasanye cukup sampai sini la dulu ye...I"Allah kalau ada kesempatan aku sambung lagi esok..Selamat Malam..Assalamualaikum









love,
QF


No comments: