Followers

Tuesday, October 11, 2011

Day 2 : Kerja semata =p

Assalamualaikum

Harini dilalui macam biasa...tapi kat opis tadi agak bengang dengan sorang minah yang bajet bagus la sangat...serius bengang tahap gaban dah tadi...sampai kan aku dok sumpah seranah dia sorg2...haha..jahat okey tapi tu je la yang mampu..lepas sumpah seranah tu baru teringat untuk beristigfar redakan hati yang nak marah ni...adoi...minah ni mmg suka mengspoilkan mood aku je...lempang kan baru taw...haha bajet berani je la kan...staf-staf lain pulak sibuk doh suruh aku pergi apply mintak jadi MT aka management traineer kat HQ..sampaikan ada yang nak tolong bawak pergi HQ jumpa HR kat situ...I'Allah ada masa nanti aku pergi la jumpa orang berkenaan mintak tukar jadi MT plak...dorang ni mesti taknak aku blah dari Giant...huhu..yela kan, kalo dapat jadi MT gaji bleh tahan tu...bile gaji ok mesti aku kerja lama kat Giant..heeee=p

Sejak kerja ni aku jarang amek berat pasal makan minum...nak kata aku ni workaholic (bantai je eja perkataan ni...huu) tak la jugak tapi biasanya aku akan siapkan kerja aku dulu before keluar makan...kalau tika kerja bertimbun  memang tak sempat makan la aku...kekadang sampai kena paksa dengan opismate suruh pergi makan...hehe..tapi bila kerja tak banyak and punya banyak masa lapang, haa time ni memang bantai makanan je kerja nya...perut asek lapar je..haha...macam macam la kan yang dilalui...


No comments: