Followers

Sunday, October 23, 2011

Uptown Shah Alam

Assalamualaikum...

Semalam lepas tengok bola terengganu VS selangor, kitorang (aku dengan housemates) pergi terjah uptown shah alam..ini plan yang tak dirancang...semuanya idea kak jun..dia yang tetiba ajak pergi jalan-jalan kat uptown, nak pergi cari pakaian untuk dinner...owh, ujung bulan ni ada annual dinner giant tapi aku tak rasa macam excited je nak pergi...nanti kalau terasa mood untuk pergi tu ada baru la aku pergi kalau tak melepak kat rumah je la..kitorang pergi satu kereta and yang jadi driver nye mesti la aku kan...hahaha...giler cuak kot nak drive memalam kat tempat asing ni...bertawakal je la harap-harap perjalanan pergi dan balik selamat...aku ni dah la lama tak drive, kalau tak silap dah berbulan kot tak drive...alhamdulillah semuanya okey, kami pun selamat sampai rumah...kalau tak mesti aku tak update blog ni kan...heee=)

Orang memang ramai kat uptown tambah-tambah orang gomen dah dapat gaji kan...bersesak la jugak nak berjalan tu...terlanggar bontot tu mesti kalau kau tak pandai nak elak kan...hahaha...macam-macam kot barang yang dijual kat sana...beg-beg pun cantik-cantik okey..tapi aku hanya mampu pandang dari jauh je, tunggu ujung bulan ni baru gaji...tapi tapi tapi aku beli la jugak sumthing untuk diri sendiri..aku beli kemeja (oh, aku memang suka pakai kemeja sekarang) kaler hijau lumut...bagi aku kaler ni cantik...mulanya nak cari warna merah tapi bila jumpa kedai yang harga murah tapi kaler merah dah abes so rembat je la jugak kaler lain...yang penting dapat la selai kemeja kan...lain kali nak pergi lagi la, nak merembat beg pulak..huhu...semalam pun sempat la jugak survey jersi..saja nak bandingkan kualiti dan harga jersi yang aku jual...hurm, kat uptown harga selai jersi ada la dalam rm60++ tu pun gred AAA...tapi tak semua kedai aku sempat survey...ye la kan, kami ni perempuan so barang yang berkaitan perempuan la yang lebih menarik minat kami...ahahaha..

Okey la, nak sambung setlekan kerja rumah...hari ni cuti so plan nak kemas rumah...sat gi nak melayan bini-biniku gangster pulak..nak keluar rasa macam malas je...nak rehatkan badan kat rumah je la..=)


p/s: entri tak bergambar sebab mood bergambar dah makin kurang...ye la, time belajar dulu ada geng yang suka sangat snap picture so boleh menumpang muka...tapi sekarang dah tak de kot or maybe aku yang kena jadi macam tu plak kn...ok, see u then...wassalam


No comments: