Followers

Friday, October 21, 2011

Jersey for SALE....


Assalamualaikum...
Okey, kali ni lupakan misi yang macam taknak jalan je tu...hehe
Untuk makluman korang, sekarang ni aku ada buat jualan jersi secara kecil-kecilan melalui FB...
Jersi yang aku jual ada gred AAA, super A dan original...
Kualiti memang dijamin BAIK punyer...
Kalau korang berminat untuk beli boleh order dengan aku ye...
Kat bawah ni ada beberapa contoh jersi...



ADIDAS LIVERPOOL AWAY ORIGINAL



ADIDAS LIVERPOOL HOME ORIGINAL


MANCHESTER UNITED AWAY GRED AAA


TRAINING KIT Gred AAA



dan banyak lagi jersi club EPL dan Malaysia yang ada...
korang boleh check kat FB aku...
harga dah aku kepilkan sekali kat gambar2 jersi tu...




pada yang berMINAT or nak tanya pape boleh PM aku or just leave ur comment kat entri ni...
thanx =)

2 comments:

Anonymous said...

wahh jual jersi lak ye? hehe

Quzie Fathihah said...

a'a...jemput la beli=)