Followers

Monday, October 10, 2011

Misi 30 Hari

Assalamualaikum...
Selamat Pagi sayangku sekalian =p

aku tengah menonton cerita 30 hari mengenali cinta kat astro ria...
tetiba terpikir la plak...
sekarang ni kan kemalasan aku untuk update blog berada di tahap maximum so aku terpikir kalo aku buat satu benda iaitu misi 30 hari yakni tiap tiap hari selama sebulan ni aku akan update blog tak kesah la pasal apa yang penting blog terupdate...
hurm...minta-minta bukan hangat-hangat taik lembu la kan...hahaha
mana la taw bila dalam sebulan ni aku mampu update blog tiap-tiap hari, mungkin lepas ni aku akan makin rajin update kan...
okey, aku mulakan misi ni hari ni tapi entri ni tak kira la...
mungkin aku mulakan misi ni malam ni...
so, see u guys soon...
nak bersiap pergi kerja plak...
tata
*_*










with love,
quzie

No comments: