Followers

Sunday, October 16, 2011

Day 4, 5 n 6

Busy dengan kerja sampai kan tak menyempat nak update...sekarang ni memang busy sebab kitorang dah nak stock take, so aku kena tolong staf staf lain buat apa yang patut..lagipun minggu ni aku masuk kerja jam 7, malam memang tido awal...masa itu ada tapi bila badan kepenatan mood nak update memang hilang..


Semalam lepas tolong staf lain buat kerja aku ikut dorang pergi tengok bola kat kedai mamak...seronok wei tengok bola ramai-ramai..biasa kat rumah ni akak akak tak layan bola, so aku sesorang je la tengok..tak best...tapi bila tengok reramai memang syok gitu...semalam kan liverpool vs MU...aku sokong liverpool...first gol liverpool yang score, wah memang happy tapi minit 81 MU plak score...terdiam kejap sebab ingatkan liverpool akan menang game semalam...tapi xpe, dorang seri je atleast dpt 1 point...erk, btol la kan 1 point...aku xpandai sgt bab2 cenggini yang aku taw tengok dorang main je...hahaha


Owh, arini ni aku off..biasa dok rumah je tapi arini ada plan...nak pergi tonton wayang..huhu...dah lama tak jejakkan kaki ke panggung wayang...tak pasti nak tengok cerita apa tapi kawan aku nak tengok cerita The Thing...best ke wei cerita tu??kena tengok dulu la baru taw best ke tak...okey la, jumpa lagi malam nanti, itupun kalau aku sempat mengupdate blog..see u guys =)


No comments: