Followers

Friday, January 28, 2011

once upon a time.....

Bukan nak tayang B-U-N-T-U-T  =p




Tengah godek2 gambar2 utk join satu contest ni (nnt da msa aku heboh psl contest ni ye) terjumpa la gambar yang kat atas ni....hahahahaha....tergelak aku bila tengok gambar ni...cer korang perhatikan...yang dak laki kat tgh yang dok cakap guna nset tu sedang 'belai' rambutnya (merujuk pd tangan kirinya)...yang pmpuan kat sblh kiri plak ak xpasti tengah buat apa tapi nampak dia tengah pegang kamera..yang peliknya apasal tangan dia kat atas??nak ukur tinggi bangunan ke yang???hakhakhak...

2 comments:

lea said...

aku taw sapa mereka ni...

ko-syazwan-zirah kan kan?

Quzie Fathihah said...

wah, pandai.......

hehehe