Followers

Friday, January 14, 2011

ding dong

Oh, sudah jam 4 pagi....dan saya masih setia b'dating dengan jurnal2 yang terchenta...arghh...bila maw siap ni ye??..berehat sebentar tenangkan pikiran...hhmm...mungkin perlu hentikan sekejap dan sambung lain hari...tapi nanti plan saya utk esok pagi-yang-diharap-cerah nanti akan kucar kacir sebab sudah di-aim-kan utk siapkn proposal presentation mlm ini sebab esok (merujuk pada hari ni jam 9am n above) maw fokus pada comparison microscope...latihan sketsa utk pertandingan di hari untukmu wanita FESKI sedikit sebanyak mengganggu timetable saya ujung mggu ni tapi saya tak kesah sebab seronok dapat join sketsa ni..ni dikira bidang terjun, sebelum ni belum pernah lagi masuk pape pertandingan sketsa..dan sekurang kurangnya saya dapat pengalaman yang berharga..lagipun ni kan dah sem akhir sebagai mahasiswi USM..lepas ni belum tentu mana arah tuju..kembali ke sini mungkin;)

No comments: