Followers

Friday, April 1, 2011

Sometimes...


Siapa kata perasaan rindu itu tak muncul bila kawan yang selalu bersama kita tetiba menyepikan diri, biarkan kita sesorang...
Siapa kata perasaan terkilan itu tiada bila kawan yang selalu bersama kita tinggalkan kita macam tu je...
Siapa kata perasaan sedih itu tak dialami bila kawan yang dulu selalu bergelak ketawa dengan kita seolah-olah senyap seribu bahasa...
Siapa kata perasaan ingin tahu itu tiada bila hati ni betol2 inginkan penjelasan atas apa yang berlaku...
Siapa kata perasaan marah itu tak menghantui bila diri dipermainkan dan dipergunakan....
Siapa kata perasaan dendam itu tiada walau sekelumit bila hati teruk dilukai oleh kawan sendiri...

*credit google*

Mungkin kau tidak endahkan semua ini tapi bagi aku YA, aku ambil kesah pasal semua ini...
Mungkin cara aku menunjukkan ketidakpuasanhati salah dan tidak mampu kau fahami...
Mungkin aku harus berani tampil untuk menghuraikan segala kekusutan ini...
Mungkin aku harus beranikan diri bertanya "kenapa kau buat macam ini pada aku?""kenapa depan aku lain yang kau cakap, belakang aku lain yang kau buat?"...

Aku bukan nak meruntuhkan silaturrahim yang terbina...
Tapi hanya begini yang mampu aku lakukan untuk mengurangkan perasaan terkilan aku atas apa yang kau buat...
Maafkan aku andai aku bukan lagi aku yang dulu...
Maafkan aku andai aku tidak mampu menjadi seperti dulu...
Maafkan aku andai aku terus begini...
Maafkan aku jika kau merasakan aku yang salah...
Maafkan aku kerana hanya dengan berkeadaan seperti ini aku mampu kawal perasaan aku...
Maafkan aku atas segalanya...

*credit google*

Aku akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagian kau, InsyaAllah...
Kau pasti akan tetap tersemat dalam kenangan hidup aku...
Kerana kau yang banyak mengajar aku memahami karenah duniawi...
Terima kasih atas segalanya...

Kau mungkin bukan 'true friendship' aku...
Tapi kau pasti dalam memori aku..

  

p/s: FYP oo FYP...siap cepat boleh la chow balik rumah...huhu..tak sabar nak settlekan semua kerja..
p/s/s: semalam dinner nasi lemak gasing...kenyang smpai tak mampu nak tahan ngantok...tido awal la jawabnya semalam...hehehe
p/s/s: semalam jugak luangkan masa 'bergadoh' dgn myBFF...have a great fun with her...

No comments: