Followers

Monday, April 4, 2011

ENOUGH!!!

Assalamualaikum...

Ok, tajuk harus english tapi entri aku mau taip in malay la ye...
Hahahaha, english aku tak berapa nak kuat...
Lagipun dah penat kot pikir ayat dalam bahasa omputih ni...
Tesis kan kena tulis dalam english...
So, dua tiga minggu ni jenuh la dok mengarang...
Sebenarnya tak ada pape pn nak story mory...
Buat seketika ni aku tak nak la update pasal life...
Biar je la aku lalui tanpa berkongsi dengan orang lain...
Apa yang aku pikir, apa yang aku rasa biar aku simpan sesorang...
Nanti kalau la tetiba mood nak sharing is caring tu muncul baru la aku bercerita ye..
Hehehehe...bajet je satu malaysia nak tahu pasal life aku yang tak sefemes Datok Siti kan...
Ok, sekian...


























Rasa nak hempuk je kan pemilik blog ni...
Semua entri cam takda info je kan...
Ok, fine...
Nak delete blog la cenggini!!!
Wassalam


*Selamat Tinggal*


4 comments:

syafiqa said...

i nak tau life u laaa xD
mengada nak delete ;p

Fatin Athirah said...

ecece...g mana tu lelawa?

aLieF si Muncung ManiS said...

wei,,,jgn nak delete blog..kalau nak alief hempuk,,meh sini..alief nak hempuk.hehehhe..gurau je..

Quzie Fathihah said...

ok, xjd nak delete...hahaha

atin: gmbr tu tme g melaka aritu..