Followers

Saturday, October 2, 2010

rancangan masa depan kami hampir sama=))

salam...

tak tersangka, ada juga kawan ku yang mempunyai perancangan masa depan (maksudnya bila dah abes degree) sama dengan aku...nak dijadikan cerita, otw kami ke suatu destinasi (nnt i story kat uoll) seorang kawan bertanya apa rancangan aku bila dah grad nnt...so, aku jawab je la....mmg aku ada plan dan aku dah fikirkan apa yang aku nak buat lepas abeskan degree...i'allah, kalo diizinkanNya...aku hanya mampu merancang dan berusaha tetapi Dia yang berkuasa menentukan samada rancangan aku menjadi atau tidak...dan bila aku tanyakan kembali soalan itu kepada beliau, dia juga sama seperti aku...kami punya rancangan yang hampir sama walaupun tidak 100% sama...hala tuju kami sama...i'allah, mudah2an dengan izin yang berkuasa, kami akan mampu mencapai kejayaan dan mampu merealisasikan perancangan kami...i'allah

No comments: