Followers

Saturday, October 23, 2010

1.36 AM

tetiba tangan rasa gedik nak menari nari di atas keypad lappy kesayangan...tiada idea nak dicoretkan...cuma teringin mengisi kekosongan.....eh, kekosongan???terima aje apa yang aku coretkan...otak tidak ligat berpikir tika ini...huahahaha



mood karok a.k.a karaoke udah kembali....~statusku yang baru di update kat FB~malam ni je dah bape lagu aku nyanyi...walaupun suara tak semerdu M. Daud Kilau....lagu yang kompem akan dinyanyikan semestinya secangkir madu merah dan retak...ini lagu wajib tiap kali berkaraoke...huhu...nanti kalo dah jumpa lagu len yang sesuai, aku tukar la lagu wajib tu...cuma, buat masa ni dua lagu ni je yang mampu aku nyanyikan sepenuhnya...yang lain hampeh, aku xtaw rentaknya cmne....




jumpa adik....kul 8 lebih tadi aku ke serdang jumpa adik kesayangan ditemani kawanku a.k.a driver....opppssss...mampus aku kalo dia baca...xde niat pn nak jadikan driver, cuma minta pertolongan dari dia je..hehe



apek!!kalo awak baca ini, ada satu yang sy nak tanya....hehehe...malas nak sms, nnt ganggu lak...'apasal tanya busy ke x??nak wat reunion ke???huhuhu...minggu seterusnya ni saya free...ujung bln dpn sy dah balik klate...kang xsempat nak jumpa lak...sila sms atau tinggal komen anda di sini ye...ahhahaaaha....eh, bawak sy g batu caves...nak g jejalan kat sana~






makin berisi ke???jawapannya ye....pipi aku dah makin menampakkan ketembanannya...tapi kan, kalo aku makan terlebih je mesti terus nampak kat pipi...obvious gler lak 2...aish...nak diet tapi malas la...saya suka makan...~



apa lagi ye???hurm...tingin nak update pasal 'dia' kat sini tapi kalo dia baca cemana???mungkin kena tunggu lagi kot bru leh cite kat sini...peace!!




p/s: sila kagum dengan entri ini ye...5 dalam 1 kot...





No comments: